Lieve allemaal
Zondag 15 december 2013
As. dinsdag de laatste Vollemaan meditatie dit jaar. Vandaag kerstkaarten schrijven voor onze Yoga groep.
Een manier van bezinning, terugkijken naar het jaar.
Dit bijzondere jaar waarin onze lieve Guusje is geboren. Bijna tot het laatst toe heb ik meegedraaid in de groep. Soms met wat aanpassingen en liggend op de bank. Maar samen met mijn meisje in mijn buik heb ik heel veel goede energie mogen op doen.

Na de eerste hectische weken/maanden de draad weer opgepakt. In ons nieuwe leven momenten van rust, bezinning, oefening, energie maar ook veel inspiratie.
Langzaam voel ik verandering, voel dat ik loskom van oude angsten. Zij het met hele kleine stapjes, steeds weer een beetje meer licht erbij. Leven vanuit dankbaarheid, verwondering en vooral vertrouwen.
De tijd is onze beste vriend, soms gaan we te snel, soms te langzaam, maar zoals geschreven in een oude tekst (die ik ooit van Kamala mocht krijgen)
HET HEELAL ZAL ZICH ONTVOUWEN ZOALS VOOR JOU BEDOELD IS.
Dit jaar is vol licht geweest en die neem ik graag met me mee naar het volgende jaar. Samen met heel veel lieve mensen om mij heen. Samen met jullie, "mijn spirituele familie".
Bedankt voor alle mooie dingen, de mooie energie. Dat ook voor jullie het licht brandt en zal blijven branden.
Veel liefs
Amar Prem
Yogastudio Laksmi, Stichting voor Gezondheid, Kennisontwikkeling en Spiritualiteit
youtube
blog: Kamala en de Kumbh Mela in Allahabad
yogastudiolaksmi@hotmail.com (in eigen browser zetten)