Zoeken in deze blog

woensdag 9 november 2016

yogastudio: bezoek in oktober 2016 aan Mother Amma in Houten

om shantih

Lieve allemaal


Ik heb een enorm respect voor de taak van Mother Amma, spreek de wens uit dat jullie dat kunnen en willen respecteren. 

Ik ben geen disciple van haar, Ben niet aangesloten bij haar Mission. 
Ben en was gewoon een bezoekster die graag in de energie zit welke ik zo op prijs stel. 
De toekomst zal wel uitwijzen of dit zo blijft of niet........Laat het universum maar het werk doen.



Aangezien ik de taak heb om mensen te begeleiden in het proces van een uiterlijk ingericht leven naar een innerlijk ingericht leven, had ik 3 personen meegenomen. 

Dit als lesstof in het kader, hoe een taak eruit kan zien, welke God aan iemand schenkt.
Harvinder was er voor de 2e maal en Bhajanpreet en Nimrita waren daar voor de 1e keer aanwezig.
In mijn blogtekst over het belang van vragen stellen en antwoorden krijgen, heb ik al geschreven over mijn (onze) ervaring in Houten. 


In deze blogtekst wil ik alleen wat prive foto's plaatsen, zodat Harvinder, Nimrita en Bhajanpreet daar nog eens naar kunnen kijken.

Moge de zegen van de Meesters op jullie rusten en wens jullie een fijn leven toe. Kamala

-------------------------------------------------------------------------------------

HIER EEN ALBUM MET FOTO'S GENOMEN IN HOUTEN


Blogtekst

healing: Amar Prem en Kamala naar Mother Amma in Houten

-----------------------------------------------------------------------------------

Telefoon: 0165- 326390