Zoeken in deze blog

vrijdag 4 januari 2019

Narada: energie ontvangen via je oren..


om shantih
Ten eerst iedereen een fantastisch 2019 toegewenst.



Vandaag 4 januari 2019 ligt er een heel nieuw blanco jaar voor me.  En ik begin dit jaar met een nieuwe blogtekst die in het teken van sruti staat. Sruti staat voor het feit dat spirituele kennis eigenlijk alleen maar via je oren binnen kan komen en natuurlijk via je hart en niet via boeken oid.







Wat ik jullie wil vragen is om de onderstaande video eens te beluisteren. Hierin vertel ik het verhaal over Narada en de slang. Narada was een groot verlichte ziel die volgens de Veda's een directe lijn had met de hogere spirituele werelden. Narada sprak nooit zoveel omdat één van zijn lessen aan anderen was om te leren luisteren. Niet via je hoofd maar via je hart.

In dit verhaal welke ik in de video vertel zitten veel verkapte lessen en/of adviezen. Ik wens jullie veel plezier toe en probeer er eens wat onderwerpen voor jezelf uit te halen.



Als je het leuk vindt om hier eens verder over te praten dan kan natuurlijk, stuur een mail naar me toe of kom gezellig op de open woensdagochtenden aan in Oudenbosch.

Lieve groeten, Kamala







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
website (verouderd) www.laksmi.nl