Zoeken in deze blog

woensdag 18 maart 2020

Leven zonder "mijn" Stichting" wordt een uitdaging

Om shantih

Lieve allemaal
Afgelopen zaterdag 14 maart 2020 heeft de overdracht van de Stichting plaatsgevonden in de Soefitempel Murad Hassil in Katwijk aan Zee. 



De omgeving waarin de tempel staat is prachtig, bekijk de hier onderstaande video maar eens. De Stichting is overgegaan naar het nieuwe bestuur, bestaande uit Amar Prem, Bhavandeep en Nimrita.



Voor mezelf was het na 40 jaar yogalessen gegeven te hebben en 20 jaar lang in het bezit te zijn geweest van de Stichting  een mijlpaal om zo'n belangrijke stap, als het opgeven van de Stichting te nemen. 
Het is niet zo dat ik helemaal ga stoppen met mijn activiteiten, maar ik krijg wat meer vrijheid om me te bewegen en daardoor krijgen mijn activiteiten een andere kleuring.  
Het nieuwe bestuur heeft mij na de overname verrast met veel liefde, mooie woorden, een foto album en het onderstaande document.



Mijn grote wens was om voor iedereen die aanwezig was een mooie herinnering te maken.
Dat is volgens mij gelukt. Hier nog wat foto's van die dag.... 

En tot slot, moge de zegen van God en de Meesters ook op jullie rusten en spreek hierbij de wens uit dat jullie wijs, geïnspireerd, en met veel warmte en niet teveel negativiteit dit Corona-tijdperk doorkomen.    

Kamala










---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

emailadres:  kamala
Oudenbosch