Zoeken in deze blog

donderdag 19 maart 2020

MET ELKAAR EEN ENERGIEVELD OPBOUWEN, HET KAN, HELP ONS MEE


Om shanti

Lieve allemaal,
Ik kreeg een  bericht binnen  van een persoon die mij al jarenlang iedere ochtend en iedere avond een wens uit India naar mij toestuurt. Hij is met een grote groep bezig 1000 x een mantra te reciteren. Tevens is hij bezig  een keten van mensen op te zetten om een energieveld te creĆ«ren tegen het Coronavirus. 

Hij vroeg mijn hulp en bij deze kan ik jullie zeggen dat ik mij aansluit bij de groep die mantra's aan het reciteren zijn.

Wat hij aan jullie vraagt is dit. Zeg deze mantra minimaal 1x op en stuur de mantra dan naar 10 mensen die jullie kennen.
Behalve handen wassen, een afstand houden van 1,5 meter en ons houden aan de regels die geadviseerd worden door de regering en de virologen, kunnen wij niets anders doen dan het  over ons heen laten komen.

Is deze mantra dan niet een fantastische yoga manier om ons met elkaar te verbinden.
Dus bij deze het bericht van Jay en de mantra die ik opgezocht heb voor jullie op youtube, zodat jullie de uitspraak goed kunnen doen, hoop ik dat jullie meedoen.

Veel sterkte in deze  corona tijd toegewenst.   Lieve groeten Kamala

----------------------------------------------------------------------------------
Hi, we are doing a chain of 1.000 prayers to Dhanvantari, God of medicine to protect us from coronavirus covid19, 
Say one prayer and pass it on to ten people, minus me.
Let me know if you can do this, so we doin't break the chain

Please forward. 



---------------------------------------------------------------------------------------------------