Zoeken in deze blog

woensdag 12 mei 2021

Inayath Khan over de vraag WIE BEN IK.....

Om shantih

Lieve allemaal,

Ik dacht dat ik de grote levensvraag "WIE BEN IK" al beantwoord had in ieder geval op spiritueel level , maar de vraag 'WIE BEN IK" is pas echt duidelijk geworden in de afgelopen jaren. Mijn levensboek is klaar en het is in maart 2021 bij een drukkerij in Zevenbergen tot een mooi boek gemaakt.


Inayath Khan een soefimeester uit India die het soefisme naar Europa heeft gebracht heeft een manier van uitleggen waar ik zo blij van ben geworden. Ben zelfs bestuurslid geweest in Breda en heb ook een initiatie gekregen vanuit die richting. Rond mijn 40e levensjaar heb ik jarenlang deel genomen aan lessen in de Murad Hassil in Katwijk. Een bijzondere plek in de duinen. 

Nu was ik dit jaar mijn archief aan het opruimen en kwam een tekst van Inayath Khan tegen welke gaat over het belang om iets over je afkomst en je  voorouders te weten. 

Deze tekst heb ik in boven geplaatste video voorgelezen. Ben benieuwd hoe jullie over de inhoud van deze tekst denken.  Als je een reactie wilt geven stuur dan een mail naar yogastudiolaksmi@hotmail.com...... ik lees de mail graag.

Voor nu wens ik jullie alle goeds toe.   Kamala