Zoeken in deze blog

zaterdag 22 september 2018

kamala: Reincarnatie een dna verhaal???

Om shantih

lieve allemaal

Als kind had ik altijd het gevoel dat ik een vondeling was.   In mijn jeugd heb ik dat ook tegen iedereen lopen vertellen en  ook tegen een oom van mij verteld.   Oom Leo ik ben een vondeling., vertelde ik hem …..je bent geen vondeling..zei hij: .waar haal je het vandaan. Ik moest er mee stoppen....ach je wordt ouder en je stopt het diep weg.   Einde situatie.

Toch het gevoel is nooit helemaal weggegaan.  Tot ik een half jaar geleden begon met het opstarten van mijn stamboom......Wie waren mijn grootouders, waar kwam ik vandaan....welke achtergrond hadden mijn voorouders. Wat voor soort beroepen hadden ze...…




En toen, kwam ik iets tegen waar ik nooit iets van vermoed kan en kon hebben. 2 Kinderen in de lijn van mijn voorouders zijn ten vondeling gelegd. Onderstaand 1 van de meisjes.

(
Grietje Slingerland
Geslacht: Vrouw
Notities: Vondeling - N
Bron: <br>Instelling: Nationaal Archief Rijksarchief Zuid-Holland<br>Document #: 15<br>Bronplaats: Hillegersberg, South Holland, Zuid-Holland, Netherlands<br>Brondatum: 1819-03-03<br>Datum boekdeel: 1819-03-03<br>Notities: Geboorteakte

 Mijn god, dacht ik...…..Zou het dit  dan zijn,   Is dit iets wat ik heb opgepikt in mijn jonge jaren???...…..ben ik zelf die vondeling geweest.????....en is het vertellen en voelen dat ik een vondeling was dan een dna overdracht?????, of .....zou .incarneren in een nieuw leven dan toch bestaan.????




Maar dan komen de vragen in mij omhoog zoals:  Wie ben ik dan.??.....ben ik dan dat kindje wat ten vondeling is gelegd???......of is het mijn dna die signalen uitzend die ik kan opvangen????...…Dan komen er ook vragen omhoog in de trant van:   laat ik dit los of ga ik mij er verder in verdiepen...….Voor wie zou dat dan  interessant zijn???  Voor mijn nageslacht!!!

Voor nu laat ik het maar over aan de tijd en het universum, maar vond het toch een goed idee om dit met jullie te delen. Trouwens op het internet zijn er wel video's over reïncarnatie te bekijken.
Ik zal er in ieder geval 1 met jullie delen.  Natuurlijk heb ik vanuit mijn achtergrond en eigen ervaringen genoeg in huis om een leuk gesprek met jullie hierover te hebben...… 


Elke woensdagochtend vanaf 10.00 uur staat de koffie of thee klaar, zin??? laat het me even weten.

groetjes uit Oudenbosch. Kamala

-------------------------------------------------------------------------------------

Reincarnatie verhaal over een 3-jarig jongetje.




------------------------------------------------------------------------------------