Zoeken in deze blog

zaterdag 13 januari 2024

2024: Het einde van de website Yogastudio Laksmi

 9 januari 2024

Om shanti...Lieve allemaal

Aan alles is een begin maar ook een einde. Het tijdperk van deze website is voorbij. 

Zag vandaag dat de website van Yogastudio Laksmi, waar zoveel commotie over is gemaakt door sommige personen de laatste jaren van de SBM, niet meer te zien is op het web. Het kijken ernaar is definitief voorbij is. Deze website is 20 jaar lang op het web te zien geweest.

Waarom toch niet eerder weggehaald van het web, iets wat de Missionleden van de SBM graag wilde is dat  mijn hart duidelijk vertelde dat ik de gever van de website geen pijn mocht doen. Het was in liefde gegeven en in liefde ontvangen. Ook de toezegging van Babaji dat ik een foto mocht plaatsen van hem op de website, heb ik als "liefde" ontvangen. Het idee dat ik over Babaji's hoofd groot wilde worden, zat in anderen hun hoofd en had geen enkele plaats in mijn hoofd. Maar nu in 2024 is er een einde gekomen aan het staan op het web.

Er zijn nieuwe eigenaren gekomen die geen enkele binding hebben met mij of de gever van de website of van Babaji en hadden mij een jaar geleden al verteld dat als ik niet zou gaan betalen de website zou worden verwijderd. En nu is dus gebleken dat de website echt definitief van het web af is.

In deze 20 jaar heeft het bijna 200.000 klikken laten zien en  is het in 15 landen bekeken geweest. Ben blij dat de strijd over is bij hen en hoop ook voor hun dat de tijd alle wonden heeft geheeld en dat liefde toch echt belangrijker was en is dan macht.

--------------------------------------------------------------------------------------

Een paar jaar geleden ben ik begonnen met een blog op het web te zetten en geen akties te ondernemen op de nu verdwenen website. Mijn blog waar u nu naar kijkt wordt bekeken in 22 landen en dit geldt ook voor mijn youtube-kanaal. Heeft u belangstelling om iets meer af te weten over gezondheid, kennisontwikkeling en spiritualiteit laat het dan tot u komen.   

Moge Gods zegen en de zegen van de Meesters altijd op ons rusten.  Kamala