Zoeken in deze blog

vrijdag 25 maart 2016

Groepsleden: Therapeut, Healer, Spiritueel Healer (Bhavandeep)

Lieve allemaal

om shantih

Lieve allemaal

In de thema avond van januari 2016 hebben wij het onderwerp healing onder de loep genomen. Voordat we dit thema zouden gaan behandelen, had ik de tekst eerst laten lezen. De reactie van Bhavandeep  op de blogtekst staat onder zijn foto. Voor mij gaf het een goede start voor de avond. 

hier de link : Therapeut,Healer, Spiritueel healer
zie ook de reactie van Amar Prem, Bhajanpreet, Nimrita

Kamala

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Om Shantih

Lieve Kamala Devi-dasi

Ik heb je blogtekst nog eens goed gelezen.
En vind het nog steeds een heel duidelijk verhaal waarin ik mezelf wel kan vinden.
Want ik heb zelf ervaringen met therapeuten die je tot een bepaald level wel kunnen helpen, daar bedoel ik mee de dingen in de buitenwereld.
Maar van de innerlijke kant krijg je weinig mee.
Die ervaring die ik met jou beleef en met de mensen van de yogastudio, dat heeft een therapeut nog niet bij me voor elkaar gekregen.
Dus als mensen deze tekst lezen komen ze misschien wel tot een inzicht wat hun dichter bij hun innerlijk leven brengt.
Dat ze hun hart openen voor een spiritueel pad.

Het lezen van deze tekst maakt het voor mij in ieder geval duidelijk dat het pad wat ik nu loop een mooi pad is waar ik me erg prettig bij voel.
Ik zou niets aan de tekst veranderen en het stuk van de yogahouding aan het einde plaatsen, omdat dat aangeeft dat wat je ook doet goed is zolang je je er maar prettig bij voelt.

Tot dinsdag


------------------------------------------------------------------------------