Zoeken in deze blog

dinsdag 7 maart 2017

Kamala: (T)huis in Oudenbosch, jullie zijn van harte welkom

Om shantih

Lieve allemaal, 
somatheeram kerala
Als je een tijdje op reis bent geweest en ( voor mij was dat in 2017 ruim een maand in India), is het thuis komen voor mij het fijnste wat er is, maar ik heb het idee dat dit voor iedereen geldt. Oost West, Thuis best. 

In India kreeg ik veel spontane bevestigingen dat het met mijn innerlijk leven wel goed zit, dat was een fijne ervaring.  Ook mijn uiterlijke leven in Oudenbosch is meer dan mooi en goed.  Er moet wel iets van mijn hart, mijn uiterlijke wereld was het laatste half jaar onderhevig aan een storm van invloeden, veranderingen in de buitenwereld  en daar  niet gesetteld in  zijn.  Maar voor het eerst na de verhuizing en de turbulentie heb ik het besef dat ik weer aan het settelen ben in het leven welke voor mij geschikt is. 

uitzicht op de kapel van saint louis
Als ik in mijn hart zit voel ik dat ik thuis ben bij mezelf. Daar woont God, mijn innerlijke leiding. En ik ben er weer, ben weer thuis, zowel uiterlijk als innerlijk. Oudenbosch is de plek waar ik nu woon en waar ik mijn opdracht welke  ik in 1978 heb gekregen weer waar kan maken. 
De opdracht was:  Maak van je huis een tempel, een huis waar iedereen welkom is.  Dus met andere woorden, mijn huis staat open voor iedereen die met een open hart komt. 

Vanaf 8 maart 2017 staat het huis van(af) 10.00 – 12.00 uur  open voor koffie en thee en kunnen wij als er meerdere personen tegelijk aanwezig zijn over een onderwerp praten zoals: wat is yoga, wat is meditatie, welkeoefeningen zijn er , wat is ayurveda, of shiatsu etc. Ben je alleen aanwezig, dan kijken we gewoon hoe de ochtend verloopt.

basiliek in oudenbosch

arboretum in Oudenbosch
Zoals jullie misschien  weten ondersteunen wij als yogastudio Laksmi (Stichting voor gezondheid, kennisontwikkeling en spiritualiteit)  goeie doelen als onderdeel van onze sadhana. 
Dus vraag ik als tegenprestatie voor degene die op woensdagochtend komen 1.50 euro voor een kop koffie en/of thee. Er zal eendonatiepot in de hal staan. Mijn wens is dat jullie hiermee kunnen leven. Suggesties zijn van harte welkom....

Ik heb er zin in , dus misschien tot ziens. 
Kamala (srimati kamala-devi dasi)
---------------------------------------------------------------------------------------