Zoeken in deze blog

woensdag 9 oktober 2019

Mother Amma versus Boerendemonstratie

om shantih

Lieve allemaal





De Nederlandse boeren zijn ten strijde gegaan tegen beslissingen die de regering ten koste van hun broodwinning willen maken.
Nu hebben beide partijen denk ik wel een visie waar ik me een klein beetje in kan vinden, alleen om heel eerlijk te zijn heb ik te weinig kennis om een echte mening hierover te hebben.

Wat heeft deze blogtekst met mother Amma in Houten te maken.   Ik kreeg het verzoek om met wat mensen naar haar darshan in Houten te gaan en wel op 16 oktober as.
Ik vind de sfeer daar fijn, gewoon omdat dit te maken heeft met mijn gevoelens tov India. Het is ook fijn om een dagje met gelijkgestemde personen daar aanwezig te zijn...….

Maar vanochtend kreeg ik een berichtje van Nimrita...
Vind het leuk om onze berichtjes hierover met jullie te delen.

Kamala

-------------------------------------------------------------------------------------

Nimrita schreef: Ivm de geplande acties van de boeren op woensdag de 16e,  dacht ik, is het misschien handiger om op dinsdag de 15e naar moeder Amma te gaan.

Kamala: er staan op de 15e afspraken gepland die ik niet kan verzetten.....de boeren gaan naar Den Haag en wij de andere kant op....toch???

Nimrita: Ze verwachten chaos in heel de randstad, ik weet nooit goed of Utrecht daar nu bij hoort of niet, vandaar mijn twijfel,....
Dan gaan we gewoon woensdag en zien we wel hoe het loopt. Of we wel of geen ticket krijgen ligt toch niet in onze hand......Om shantih

Bericht aan Bhavandeep

Kamala:
volgende week woensdag gaan de boeren weer demonstreren.... Chaos op de weg...voornstel van Nimrita om een dag eerder te gaan.... heb al geantwoord dat dit moeilijk wordt,,,,,hoe zit het met jou?   nemen we gewoon de gok???


Bhavandeep: voor mij gaat het op dinsdag niet werken

Kamala: Dat weet ik....we gaan gewoon wnsdag....Of we maken deel uit van Mother Amma's bijeenkomst of we maken deel uit van onze demonstrerende boeren bijeenkomst. Beide is goed....Het vechten voor koeien in zowel India als in Nederland is belangrijk. In beide gevallen is er geen verlies alleen maar winst te behalen..... Wordt vast een leuke dag.

Bhavandeep: Hihi, Zo had ik het nog niet bekeken..  Een stukje India in Holland

---------------------------------------------------------------------------------------

Met deze manier van inzicht voldoen we zeker aan de doelstellingen van onze Stichting. Nu nog bij mother Amma een donatie schenken  en dan is de cirkel voor  dit miniprojectje rond.

Onderstaand van links over onze ervaringen met mother amma.
mother amma
mother amma en amar prem
2016 bezoek mother amma