Zoeken in deze blog

woensdag 5 augustus 2015

Groepsleden: Hoe de naam Harvinder tot bloei is gebracht

13 augustus 2009: Onze  Carla heeft de naam Harvinder Kaur toegewezen gekregen 
Carla had toen zij naar de yogastudio kwam veel "zielenpijn" en was iemand die overspoeld werd door haar emoties. Het verschil tussen toen en nu als Harvinder is groots. Carla is uitgegroeid tot een prachtige en krachtige vrouw en draagt haar naam Harvinder met veel liefde en kracht. Zij heeft een prachtige uitstraling gekregen.
Har betekent:      naam van God,  welke vriendelijkheid, creativiteit en                                         voorspoed in haar leven brengt.
Vinder betekent: Heer of Goddelijk bewustzijn.
Kaur betekent:    naam welke elke vrouw ontvangt 
Bij het ontvangen van de naam Harvinder Kaur kreeg zij de zegen dat zij via haar ziel haar creativiteit kan uiten. Astrologie en horoscopen maken is één van haar eigenschappen waarin zij heel goed haar wijsheid kan uiten.
De opdracht die zij kreeg bij het ontvangen van de naam is, dat zij via meditatie oefeningen diep in haar zelf moest kijken, één moet worden met haar paramatman (innerlijk leraar) en zich moet laten leiden in haar maatschappelijke leven via de kennis die ze van daaruit ontvangt.
Als u op de link klikt komt er een video waarop een gedeelte van de ceremonie te zien is. Jagir droeg de naam Harvinder aan Carla over.
----------------------------------------------------------------------------------
Twee jaar na het aannemen van haar naam, schreef Harvinder dit.
13 augustus 2011
foto genomen in 2009
foto genomen in 2015
Bij het ontvangen van mijn spirituele naam in 2009, is de deur naar mijn innerlijk wijd open gezet. Ik laat de  naam Harvinder steeds dieper in mijn innerlijk verankerd raken.  Als er moeilijke momenten zijn in mijn leven dan doe ik dat met oefeningen  stap voor stap oplossen.  Ik probeer zo zuiver mogelijk te leven en zo in de geaardheid goedheid te komen en/of te blijven. 
Mijn advies aan jullie die dit lezen is......let op je voeding, doe je ademhalingsoefeningen en doe je sadhana (je oefeningen).  Maar vooral laat jouw licht schijnen in de wereld.
Harvinder
Om shantih, shantih, shantih 
(betekent vrede in de 3 werelden. Fysiek, Mentaal, Spiritueel
-----------------------------------------------------------------------------------