Zoeken in deze blog

woensdag 5 augustus 2015

Groepsleden : Amar Prem is blij met de genomen stap


28 mei 2010: naamgvingsdag Amar Prem
Onze Milou heeft de naam Amar-Prem toegewezen gekregen en deze naam is door haar in ontvangst genomen in Langeweg.
Op de dag dat zij en haar partner een bericht kregen welke hun enorm van de sokken blies, heeft Amar Prem en haar partner toch de kracht gevonden om hun innerlijke leven niet uit de weg te gaan. Ze wilde  de ceremonie van het aannemen van de naam toch door te laten gaan.
De naam Amar betekent : onsterfelijk, tijdloos en eeuwigdurend.
De naam Prem betekent:  overstijgend, overtreffende trap van liefde. Gods l                                             liefde ervaren
Kaur betekent:                  prinses van God, welke op haar pad in het leven                                               wandelt met gratie en kracht. 
Bij het aannemen van haar nieuwe naam werd er ook een zegen meegegeven. Amar Prem wordt in staat gesteld op elk moment van de dag, elk moment van haar leven zich te verbinden met de Prem, de hoogste vorm van liefde die men van binnenuit kan ervaren. 
Met die prem zal ze in de toekomst personen die een duwtje in hun rug nodig hebben om een stapje verder op de ladder te komen kunnen helpen.
Als coach en P&O zal dat zeker gaan lukken. Hieronder nog een reactie van haar een jaar later.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
28 mei 2011


Lieve allemaal,

Bedankt voor de mooie kaart die ik afgelopen weekend ontvangen heb namens jullie allemaal. 
Het is alweer 1 heel jaar geleden dat ik mijn naam Amar Prem Kaur heb gekregen op een van de meest bijzondere en moeilijke dagen in mijn leven. Ondanks alle stormen en stormpjes in het leven voel ik mij verankerd en heb ik altijd een basis om naar terug te gaan. Zelfs in tijden van twijfel en verwarring.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle energie en liefde en wens jullie een hele mooie dag toe.

Veel liefs, Amar Prem
---------------------------------------------------------------------------------------